torsdag 4 oktober 2012

Kontrast, programmet

Jag har under några dagar studerat programmet för Kontrast och det ger mig en del beslutsångest. Nästan allt verkar intressant och mycket verkar jätteintressant. Det är en hel del kollisioner där jag inte vet vad jag ska välja. Sedan vill man ju hinna umgås lite och det kan nog vara en god idé att klämma in en och annan måltidspaus.

Just nu försöker jag pricka för programpunkter som jag absolut inte vill missa och försöka ta resten som det kommer. Det är ju svårt att planera allt och veta vilka personer man stöter på och kanske vill prata en stund med eller ta sig  en matbit med. Sedan finns det vissa tider då det känns nästan omöjligt att välja. Nåja, det ger sig väl.

3 Comments:

Eve said...

Har samma problem känner jag, så mycket jag vill gå på, en del som krockar, och sedan kanske man som sagt inte borde planera in varenda minut utan ska ha tid för spontanitet, eller att äta... Lyxproblem :P

Arina said...

Precis! Det är ju egentligen bra att ha mycket spännande att välja mellan. Risken är liten att man kommer att ha tråkigt.

Johan said...

Om du inte hade haft beslutsångest hade jag betraktat det som ett misslyckande.

//JJ