söndag 1 november 2009

Det är något fel på balansen

Här är en lista på de böcker som väntar på att läsas:

The Steel Remains - Richard Morgan
Gardens of the Moon -Steven Erikson
Perdido Street Station - China Miéville
Halting State - Charles Stross
Player of Games - Iain M Banks
Spirits in the Wires - Charles de Lint
Iron Angel - Alan Campbell
Den trettonde historien - Diane Setterfield
The Killing Kind - John Connolly
The White Road - John Connolly
Bad Men - John Connolly

Plus lite annat krafs som jag inte orkar listan? Den innehåller alldeles för lite sf!

5 Comments:

Olivia said...

Då får du väl göra en ny lista? Connollyböckerna får du ju låna så länge du vill, så du behöver inte skynda dig med dem.

Arina said...

Jag kan ju naturligtvis välja att bara ta med sf på listan men det här är de böcker som ligger relativt långt framme i min att läsa-lita. Med min lästakt så betyder det väl inom de närmaste två åren.

Jag skulle bara önska att jag hade lite mer sf så att jag inte behövde ransonera.

Olivia said...

Du har nog läst de få sf-böckerna jag har, så på den punkten kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Börja kräv biblioteket på fjärrlån!

snowflake said...

Den där China Miéville har jag haft ett halvt öga på ett tag nu...

Arina said...

Det har jag haft i flera år men det dröjde ända till nu innan det blev något av. Nu måste jag bara komma i rätt stämning också.