lördag 26 september 2009

Inköp på bokmässan

Dessa böcker köpte jag på mässan. Eller egentligen köpte jag två av dem i butiken eftersom sf-bokhandeln inte hade med allt till mässan. Halting State köpte jag redan förra året men valpen fick tag i den.

Sedan var jag tvungen att köpa lite bokmärken också eftersom jag aldrig kan få för många och just de här tycker jag väldigt mycket om. Ja, jag vet att jag köpte hundbokmärket redan förra året, men valpen fick tag i det också så jag behövde ett nytt. Musmattorna var av en typ som jag letat efter länge men som det varit omöjligt att få tag på så det var också ett nödvändigt inköp. Konstigt att man måste åka till Bokmässan för att få tag i vettiga musmattor.

6 Comments:

Olivia said...

Trevligt! Två av böckerna äger jag, resten lånar jag gärna någon gång!

Arina said...

Är det Miéville och Erikson du har?

Du är som alltid välkommen att låna.

Maria said...

Mumsiga inköp. :)

Arina said...

Visst är de!

Fia said...

Jag har också Garden of the Moon och så ska jag köpa Player of Games till nästa cirkel.. =)

Arina said...

Det är då förbaskat synd att jag inte kan vara med i cirkeln.