fredag 7 november 2008

Jag är otrogen

Just nu ägnar jag mig mest åt min spelblogg. Dels för att det är lite lättsammare, dels för att jag får mycket respons där, vilket känns välgörande just nu. Det har varit en lång vecka med mycket jobb, en hel del e-postkrångel och stor trötthet. Boken jag håller på med verkar lovande men är när jag har tid att sätta mig ner och läsa så är hundarna som mest aktiva, och det är svårt att koncentrera sig när man efter varje mening måste avbryta läsningen för att sära på busarna. De har en tendens att härja inne i vardagsrummet och det mår inte parkettgolvet så bra av. Vi har visserligen täckt det med flera lager mattor men dem sparkar hundarna bort när de blir alltför busiga.

Nu är jag ju ledig i två dagar men jag har en känsla av att en stor del av dem går åt till att ta igen förlorad sömn.

0 Comments: